📂Мальовані презентації зі «Sparkol»
https://www.videoscribe.co/en/
Програма дає можливість створення
презентацій за принципом сторітелінгу. Такий формат ідеальний для
науково-популярних відео, коли необхідно пояснити складні поняття за допомогою
малюнків, які допомагають спростити інформацію та покращити її
запам’ятовування.
Додаток має бібліотеку фонів,
персонажів, предметів та багато чого іншого. Усе, що лишається вам – зібрати їх
в історію. Також програма дозволяє створити враження, ніби історія малюється
безпосередньо перед учнем. Для цього додайте зображення руки, і обрані
персонажі з’являтимуться на екрані так, якби їх малювали вручну та записали
процес на відео.
Презентації підійдуть як для онлайн-перегляду учнями, так і домашнього
завдання.
📂3D-анімація
з «Toondoo» (Toontastic
3D)
https://toontastic.withgoogle.com/
Сервіс частково нагадує попередній,
утім, дозволяє створювати не лише малюнки, але справжні анімовані мультфільми з
об’ємними персонажами. Процес створення мультфільму аналогічний до «Sparkol».
Ви обираєте локації, у яких будуть діяти герої – школа, космос, парк,
лабораторія та додаєте людей, тварин, предмети тощо.
Програма має можливість озвучення
історій, створення титрів та додавання фотографій учнів у якості декорацій для
мультфільму. Це допоможе дітям пропустити історію крізь себе, а можливість
завантажити програму на мобільні пристрої дозволить школярам долучатись до
роботи у будь-якому місці.
📂 Все, що потрібно для створення, спільного використання та керування
відеороликами, щоб сприяти навчанню
https://screencast-o-matic.com/education
«Перевернуте навчання», чи flipped classroom у 2007 році у
Вудландській школі в штаті Колорадо (США) уперше застосували вчителі
природничих наук — Джонатан Бергманн і Аарон Самс. Вони викладали в інтернеті
короткі відеолекції, які учні переглядали вдома. Уроки ж присвячували
лабораторним роботам, а також відповідям на запитання школярів та дискусіям.
Згодом відзначили переваги методу: зростання активності учнів, розвиток
співпраці, персоналізація навчання, доступність інформаційно-комунікаційних
технологій.
Відеоуроки виходять на перший план у методі «перевернутого
навчання». Це коли лекції і домашні завдання міняються
місцями. Учні дивляться вдома навчальні відео, а в класі виконують вправи і
дискутують. Як же викладачу створити ефективні відеолекції?
Використовуйте скринкасти
Скринкаст — це цифровий відеозапис
інформації, що виведена на екран комп’ютера, відеозахват екрана. Тобто
відеозапис того, що відбувається на моніторі, з можливістю додавання звукового
супроводу і коментарів вчителя.
Це набагато практичніше, ніж текстовий
опис, інструкція чи посібник, адже учні відразу бачать, як потрібно виконувати
дії, про які йдеться у відеодемонстрації. Створювати
скринкасти та монтувати відео можна за допомогою сайту Screencast-O-Matic . Цей застосунок можна використовувати і проектній
діяльності.
Мета проєкту - надати інтерактивні матеріали про
мікроби, вакцини, антибіотики тощо для використання в навчальному процесі та в
позашкіллі.
На сайті ви знайдете плани уроків, робочі аркуші,
презентації, онлайн-ігри й цікаві експерименти для учнів молодших, середніх та
старших класів.
e-Bug вже використовується вчителями та школярами в
38 країнах світу.
Facebook: https://www.facebook.com/e.bug.ukraine/
Instagram: @ebugukraine
E-mail: ebug.ukr@gmail.com
📂 Доповнена
реальність у освіті – «Оctagon
studio»
4D + флеш-карти
Smart-кейс
Навіть
якщо у вашому класі є лише телевізор та комп’ютер, ви можете організувати
яскраві інтерактиви, використовуючи електронні освітні ігрові ресурси ТМ
«Розумники». А якщо у вашому класі є повноцінне робоче місце вчителя –
мультимедійний комплекс з інтерактивним проектором або touch-дошкою – просто
чудово! Використовуйте готові інтерактивні завдання, створюйте власні
інтерактиви, використовуючи «Медіатеку вчителя».
Smart
Cloud
📂 Linoit
https://en.linoit.com/
📂Створення коміксів
https://www.storyboardthat.com/storyboard-creator
Уроки з використанням коміксів – освітній тренд, який точно сподобається вихованцям.
Чим корисні
комікси?
1.
Полегшують розуміння навіть
дуже складних тем.
2.
Візуалізація (більшу частину
інформації людина сприймає очима: навіть якщо дитина відволіклася чи
замислилася, то зможе зрозуміти суть теми, поглянувши на зображення).
3.
Мають захопливий сюжет.
4.
Підходять для повторення
матеріалу.
5.
Розвивають логіку та творче
мислення дітей.
Цей
застосунок допоможе створити комікси власноруч. Якась частина цього контенту є
безкоштовною, а якась є платною. Реєструємось за допомогою Google або сторінки у соціальній мережі. Незважаючи на те, що Storyboard Це чудова
економія часу для створення традиційних робочих аркушів, інструмент
по-справжньому відрізняється своєю здатністю допомогти вам створити складні та
унікальні мовленнєві дошки разом з мінімальними зусиллями.
Ви можете налаштувати фони з
прекрасним набором варіантів сцен, починаючи від зовнішнього середовища, до
школи, історичних місць тощо.
Після того, як ви вибрали свої сцени, настав час вибрати
персонажів . На вибір є широка бібліотека персонажів, для якої
можна регулювати кожну останню деталь, включаючи міміку та позу персонажів,
надаючи нескінченні можливості та дозволяючи уяві розійтися.
Єдине, що зараз залишилося зробити - це додати кілька бульбашок
мовлення та завантажити, роздрукувати або запросити учнів працювати над
шаблоном. Справді так просто створити візуально приголомшливі та навчальні
розповіді, щоб допомогти дітям практикувати свої творчі навички письма та читання .
📂 Застосування
інтернет технології QR-кодів
в освітньому
процесі
Зображення з чорними квадратиками
присутні на: касових чеках, квитках, табличках в музеях і в метро, меню кафе і
ресторанів, на етикетках і на багатьох інших предмет. Ці квадрати ні що інше, як QR-коди. QR код - це двомірний
штрих-код (або бар-код), що надає інформацію для її швидкого розпізнавання за
допомогою камери на мобільному телефоні. Абревіатура QR походить від
англійської фрази Quick Response, що можна перевести як швидкий відгук. QR-код виник
в 1994 році.
Як застосовувати у навчанні?
·
Формувальне оцінювання
·
При супроводі уроку презентацією
можна забезпечити слухачів роздатковим матеріалом з QR-кодами для доступу до
цікавих додатків (гіперпосилання на мультимедійні джерела та ресурси: відео-,
аудіо-додатки, сайти, анімації, електронні навчальні видання, бібліотеки та
ін.).
·
Для розміщення на обкладинках
навчально-методичної літератури довідкового матеріалу, відомостей про автора,
видавництво або будь-якої додаткової інформації;
·
Для використання в контрольних
завданнях для закріплення пройденого (вивченого) матеріалу. На кожному білеті з
контрольним завданням можна розмістити надрукований QR-код з правильними
відповідями або підказкою з алгоритмом розв’язання задачі. Учні будуть
намагатися отримати власну відповідь, перш ніж переглянуть правильну.
·
Захована підказка. Вчитель може
закодувати власні підказки, а потім роздрукувати отриманий QR-код разом із
завданням. Кожен, кому знадобиться консультація по темі, отримає її в
будь-якому зручному місці, просто зчитавши код.
Набридли звичайні QR коди? Ви можете створити унікальні типи (коди для
соціальних мереж, вихованців, карт і багато іншого), вибрати унікальний дизайн,
додати свій логотип, зробити код на тлі картинки завдяки нашому генератору
QR кодів . В QR кодах можна
зашифрувати текст або якесь повідомлення. Для цього нам потрібно перейти за
вище поданим посиланням, створити свій цікавий QR код, зашифрувати текст(напр.
формувальне оцінювання «Молодець!», «Чудово!» ) , роздрукувати і роздати дітям.
📂 Е-bug в початковій освіті
Веселі
ігри й навчальні ресурси про мікроби та антибіотики
Нащодавно в Україні розпочав свою роботу британський проєкт
e-Bug в українській версії. e-Bug (від англ. e-Мікроб) - це безкоштовний
освітній онлайн-ресурс для вчителів і школярів,
присвячений гігієні, запобіганню поширення інфекційніх захворювань, їх
лікуванню та профілактиці.
Сайт: https: //www.e-bug.eu#ukraine
Проєкт розповідає і про інші прості,
але важливі речі. Як показати дитині, що її чхання – небезпечне? Дуже просто:
розгорніть рулон шпалер, візьміть розприскувач та застосуйте його вздовж. Діти
лінійками можуть виміряти, наскільки далеко відлітає слиз і зрозуміти, що
прикривати обличчя у таких випадках – вкрай важливо. Просто й ефективно, каже
тренерка.
Для початкової школи також можна
робити мікробів з будь-яких підручних матеріалів – від шишок до зубочисток. Так
дитина знайомиться з природою мікроорганізмів та вивчає їх будову. Можна,
звичайно, замовити й оксфордські моделі мікробів і вірусів, але й домашні,
зроблені мамою з клаптиків тканини, теж підійдуть.
Ще варіант простого інтерактиву, який
вже неодноразово випробуваний на початковій школі – роздрукувати зображення та
попросити дитину обрати 5 дій, які люди на картинці роблять неправильно, а
значить, можуть захворіти.
За допомогою матеріалів проєкту можна
розвивати компетенцію дитини – для цього, наприклад, достатньо почати дискусію
про ліки. Спікерка розповіла, як діти отримали різні пігулки та дискутували, що
саме є ліками. Тільки таблетки? Чи й капсули? А мікстури?..
Окрему увагу курс приділяє
антибіотикам. Наразі неконтрольоване вживання антибіотиків є проблемою не
тільки в Україні, а й в усьому світі.
Матеріали розроблені з урахуванням віку учнів та
спеціалізації вчителя. Наприклад, кожен може з’ясувати, чи окупували шкідливі
бактерії його домівку. Для цього необхідно всього-на-всього взяти шматочок
хліба (по одному на кожну ділянку), провести ним по підлозі, газовій плиті чи
полиці холодильника, після чого закрити (кожен окремо) на тиждень у
zip-пакетах. Вікторія Круглова каже: ви можете здивуватися, яка цвіль
розведеться в мішечках, і вона буде різною.
Мабуть, багато хто з учителів знайомий із поняттям
«доповненої реальності». Це предмети чи істоти, що з’являються навколо вас,
коли на кімнату чи предмет у ній навести смартфон. За аналогічним принципом
працюють фільтри у соцмережах, що додають вам собачі вуха, створюють вогняне
дихання та дозволяють приміряти уявний капелюшок. Щось подібне робить і
«Оctagon studio».
Ця компанія є флагманом у
розробці технологій і методик доповненої реальності. В Україні можна вільно
придбати навчальні картки 4D та насолоджуватися разом із дітьми можливостями
цифрових освітніх ноу-хау. Після придбання карток треба завантажити
безкоштовний застосунок на смартфон чи планшет і спостерігати, як слон «оживає»
просто у вас на очах, аби поласувати травичкою. А ще такі картки можна
проєктувати на великий екран, — у такому разі знадобиться проєктор. Це
наштовхує дітей на творчість.
Такі флеш-карти є на
різні теми: космічний простір, професії, динозаври, історія літаків, океан. В
наборі є 27 карток з міцного художнього паперу.
📂 Smart
Kids
Цей застосунок є платним,
створений спеціально для учнів 1-4 класів. Зараз він у безкоштовному доступі(на
період карантину).
Це захоплюючі навчальні програми для
дошкільнят та дітей молодшого шкільного віку з інтерактивними вправами,
веселими анімованими персонажами, яскравими сюжетами та звуковим супроводом.
- Викликають інтерес до навчання.
- Допомагають дитині швидше вивчити
новий матеріал з основних шкільних предметів.
- Розвивають логіку, увагу, уяву,
креативне мислення та пам’ять.
Мета проекту – зробити
навчання у початковій школі сучасним, поєднавши комп’ютерні технології та традиційні
засоби навчання.
Цифровий «Smart-кейс вчителя» надає доступ до
більш ніж 16 000 інтерактивних завдань в ігровій формі з математики та
української мови для 1-4 класу. Завдання працюють на комп’ютері, планшеті,
мультимедійній дошці чи будь-якому іншому мультимедійному обладнанні.
МОДЕЛІ
РОБОТИ
Контент: «Smart-кейс вчителя»
Рекомендоване обладнання:
робоче місце вчителя Smart Teach
Запропонуйте учням використовувати освітні ігри вдома, на
власних пристроях – cтимулюйте дітей до кращих результатів, використовуючи
«Особистий кабінет учителя». Застосовуйте наші хмарні сервіси та переконайтеся,
наскільки це просто! Уся інформація та статистика зберігаються у «хмарі». На
уроках, для фронтальної роботи, використовуйте інтерактивні можливості робочого
місця вчителя – застосовуйте спеціалізований навчальний контент Edugames на
сенсорному екрані.
Linoit – це віртуальна дошка (полотно),
на якій можна закріплювати спеціальні стікери з інформаційними замітками,
зображеннями, відео та документами. Над однією дошкою може працювати кілька
школярів одночасно, що неодмінно розвиватиме навички командної роботи. На жаль,
сервіс не має українськомовного інтерфейсу. Проте Linoit є інтуїтивно
зрозумілим (також для перекладу можна використати налаштування браузера).
Щоб оцінити всі переваги сервісу, потрібно зареєструватися.
Після цього треба увійти до власного кабінету та почати створення дошок та
груп. Користувачі можуть змінювати розташування стікерів, фільтрувати нотатки
за часом створення, створювати групу учасників (вказавши електронні адреси
учасників у спеціальній розсилці). Працювати з ресурсом можуть і не
зареєстровані користувачі. Однак їхні можливості обмежені (не можуть працювати
у групі, редагувати полотна кілька разів та зберігати всі свої дошки).
Сервіс дозволить учителю організовувати продуктивну групову
роботу школярів, ефективне вивчення навчального матеріалу та цікаве виконання
домашніх завдань. Використовуючи його, вчитель зможе проводити мозкові штурми,
організовувати проектну роботу та впроваджувати дистанційне навчання. Це
неодмінно допоможе вдосконалити навчальний процес.
Коментарі
Дописати коментар